Ontslag reden?

Tiffany
Topic Starter
Berichten: 15
Juridisch actief: Nee

Ontslag reden?

#1 , 19 dec 2017 16:32

Ik heb een vraag...

Jammer genoeg klikte het op de werkvloer tussen mij en men verantwoordelijke niet, de manier waarop ze met mij omging kon ik zo mijn functie niet naar behoren uitvoeren.
Ik heb hier dan ook een melding van gedaan naar het hoofdkantoor in de hoop naar beterschap of een oplossing etc.
Vermist mijn verantwoordelijke besliste om de samenwerking stop te zetten met mij kwam het voorstel van hogeraf om mij eventueel te verplaatsen naar een ander filiaal.
Het enige minpunt was dat dit een dubbele reistijd bedroeg.
Ik mocht er allesinds een week over nadenken.
Om toch mijn motivatie, flexibileit, spontantiteit te bewijzen, ging ik alvast eens een bezoekje brengen aan het filiaal waar ik mss zou terecht komen en de medewerkers.
Na enige twijfel heb ik mij daar dan ook eventjes kort voorgesteld...

Nu enkele dagen later kreeg ik telefoon van de personeelsdienst dat dit niet in dank was afgenomen, noch van de winkelverantwoordelijke (omdat zij nog niet op de hoogte was), noch van mijn sales coach, dus hebben ze beslist om mij te ontslagen!

Kan dit zomaar? En welke reden kan ik nu verwachten op mijn c4???

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 19 dec 2017 20:11

Past niet in de groep, dit is een wettelijke redenen
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Tiffany
Topic Starter
Berichten: 15
Juridisch actief: Nee

#3 , 20 dec 2017 08:39

Past niet in de groep, dit is een wettelijke redenen
? Dus de wettelijke reden is dat ik me niet mocht gaan voorstellen aan men 'mogelijke' nieuw team? Begrijp het niet zo goed

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#4 , 20 dec 2017 08:58

Het is de taak van uit de werkgever om je voor te stellen aan je nieuwe werkomgeving, en zeker niet u taak.

Als werknemer moet men zijn plaats kennen.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”