Werken onder art.60

arthurM
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Werken onder art.60

#1 , 04 dec 2017 19:53

Hallo iedereen,

Als 50+ moet ik 2jaar lang werken onder art.60 om terug in orde te komen met alles. Ik ben nu 1.5jaar ver en kan een vaste job krijgen.
Wat kan er gebeuren als ik vervroegd stop met art.60, kan ik bv na een maand terug in dit systeem stappen, moet ik terug volledig opnieuw starten of kan je niet meer in dit systeem stappen?
Welke zijn de nadelen als ik vervroegd stop met art.60?

graag jullie mening/advies aub.

met vriendelijke groet,
Arthur

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#2 , 04 dec 2017 23:33

Hallo iedereen,

Als 50+ moet ik 2jaar lang werken onder art.60 om terug in orde te komen met alles.
er zijn minstens een paar duizend artikels 60

als je dit bedoeld??? moet je 624 dagen werken in de zesdagenweek binnen een periode van (dacht) 42 maanden = 520 dagen in de 5 dagenweek, om terug uitkeringsgerechtigde werkloze te worden, alsook moet je dan werkloos worden onafhankelijk van je wil
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Mijngebruikersnaam
Berichten: 46
Juridisch actief: Nee

#3 , 07 dec 2017 17:26

Als je nu stopt kan je niet na bv 1 maand terug in dat systeem stappen. Concequenties als je stopt ken ik niet. Om je rechten op te bouwen mag je wel je dagen art 60 optellen bij je dagen werk

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”