Pesterijen voor , tijdens en na ontslag

Elfje81
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Pesterijen voor , tijdens en na ontslag

#1 , 19 okt 2017 21:12

Hallo iedereen,
Ik ben in juni onterecht ontslagen na serieuze pesterijen van mijn werkgever (mij 3 aangetekende brieven sturen op 11 dagen , die ik heb kunnen weerleggen) , hij heeft alles van betalingen van loon belachelijk lang aan laten slepen, RVA mij op het matje laten komen wat mij een verwittiging opleverde van hen, en als laatste stap is mr. míj nog gaan zwartmaken bij mijn nieuwe werkgever,
Kan iemand mij raad geven wat te doen want ben op deze manier stilaan een zware depressie aan het krijgen en verlies mijn werklust ...

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Blaatpraat
Berichten: 3793

#2 , 20 okt 2017 10:19

Een cursus assertiviteit aangaan en je vorige werkgever eens goed te woord staan?

Merk je problemen met je nieuwe werkgever doordat je zwart gemaakt bent?

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#3 , 20 okt 2017 10:29

Eigenlijk kan je daar niks meer aan doen, je bent weg en de kous is af.

Wat je nieuwe werkgever betref, werkgevers komen ook elkaar al eens tegen, en daar word ook al eens over personeel gepraat, wat ga je daar aan doen ???

Wat bewijzen heb je ?? en dit tegen zeggende woorden.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Elfje81
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#4 , 21 okt 2017 21:46

Dus u gelooft dat laster ok is ?
Trouwens aan assertiviteit is er geen tekort bij mij , daarom dat ik eruit gepest ben, dacht hier een beetje wijze raad te krijgen ,
Sorry for asking advice.

Elfje81
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#5 , 21 okt 2017 21:48

En ja , moet door de laster van mijn ex-werkgever op het matje komen op mijn nieuwe job , mij verteld door mijn nieuwe werkgever .

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”