Langdurig ziek

Rita10
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Langdurig ziek

#1 , 08 jul 2017 09:16

Hallo,

Ik ben sedert september 2016 thuis met een burnout. Ik werk als secretaresse in een KMO, door het feit dat mijn takenpakket uitzonderlijk hoog was en ik reeds een jaar last had van spierknopen in mijn rug, concentratieproblemen en vergetelheid heb ik het toch nog zo lang volgehouden, kinesist, epidurale en chiropractor hielpen niet. Tot op avond ik met de auto naar huis reed en voor een rood licht niet meer wist hoe ik moest rijden, gelukkig heeft een man mijn auto geparkeerd en naar mijn echtgenoot gebeld. 's morgens kon ik niet meer gaan, ben op mijn knieën gevallen met mijn hoofd op de vloer en had een hersenschudding. De dokter doen komen en het bleek dat al die lichamelijke klachten te maken hadden met een burnout. Ben in behandeling met een psycholoog en psychiater. Mijn baas was woedend, heeft geen enkele keer contact met mij opgenomen om te vragen hoe het was, niets. Ben 59 jaar en volgend jaar kan ik op vervroegd pensioen. Ik heb hem meerdere mails opgestuurd dat ik wel bereid was om terug te komen maar dat mijn takenpakket te zwaar was, 5 call centers plus alle administratie. Ik was zijn slaaf, heb mijn takenpakket overgemaakt aan de psycholoog om hem een idee te geven wat ik allemaal moest doen op één dag en zijn mond viel open van verbazing. 's morgens was ik reeds aanwezig op het werk om 6uur om toch de administratieve rompslomp af te krijgen die ik niet kon doen door de call centers. Heb ook vertalingen mee naar huis genomen omdat het niet te doen was op het werk. Ik ben echt uitgeperst geweest als een citroen. Hij heeft aan een collega gevraagd de boodschap dat hij een nieuwe administratieve kracht zocht te delen op mijn tijdlijn van facebook. Dit was een ontzettende schok voor mij. In een mail zegt hij dat hij een jonge dame aangewerft heeft die het takenpakket dat ik deed zij alleen kon doen. De laatste mail die ik hem verstuurd h