weigering outplacement

Looza
Topic Starter
Berichten: 17
Juridisch actief: Nee

weigering outplacement

#1 , 05 jul 2017 12:10

Beste,

In december werd ik ontslagen na 8j dienst. Mijn vorige werkgever moest me outplacement aanbieden en heeft dit dus ook gedaan.
Ik had echter al heel erg snel ander werk en heb er dan ook geen gebruik van gemaakt. Ik heb het aanbod dan ook geweigerd, of dat dacht ik alleszins toch.
Blijkbaar heb ik 1 detail over het hoofd gezien, nl. dat ik dit diende terug te sturen per aangetekend schrijven. Ik deed dit per gewone post…

Nu maanden later besef ik plots dat ik het bedrag dat van mijn opzegvergoeding werd ingehouden voor deze outplacement nog steeds niet werd teruggestort, dus stuur ik hen een mail met de vraag wat er is misgelopen.
Zij hebben ‘niks’ ontvangen… ‘helaas’.

Zij wisten dat ik reeds terug aan het werk was en belden me anders ook om de haverklap op met vragen, maar als ze dergelijke belangrijke documenten ‘niet ontvangen’ hoor je niks meer.

Kan ik hier nog iets tegen beginnen? Het gaat tenslotte om een aanzienlijk bedrag, waar ik naar mijn mening recht op heb aangezien de outplacement niet heeft plaatsgevonden.


mvg

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding