Zelf ontslag genomen

Shadowfax189
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Zelf ontslag genomen

#1 , 30 mei 2017 06:38

Beste,

Ik heb vorige week via aangetekend schrijven ontslag genomen bij bedrijf waar ik nu werk.

Opzeg periode bedraagt 1,5 maand plus 6 weken. Ik werk echter als bediende als technieker.

Maar sinds ik men ontslag gegeven hebbdoen ze niets anders als kut tegen me. Een persoon die zich zelf uitgeroepen heeft tot CEO van bedrijf die eigenlijk ook gewoon bediende is verwijt me en haalt constant men vriendin erbij om zwart te maken maar men vriendin heeft niets te maken met men ontslag of werk.

Ik heb gisteren gevraagd wat ik moest doen en heb onderdelen nutteloos in een rek moeten leggen maar vorige week heb die onderdelen uit de rek moeten halen voor klaar te maken om terug te sturen naar fabrikant.
Vervolgens in de volle zon de camionette moeten wassen met een sponsje en emmer.

Wanneer ik naar men baas ging om te vragen wat er van was zei hem ja dan moet je maar wederzijdsakkoord tekenen ( dan moet hij opzeg termijn niet uit betalen).
Maar dit ga je toch geen 3 maand volbhouden en lachte me eigenlijk gewoon in men gezicht uit.

Maar die baas moet me nog maaltijdcheques van februari en april 2017 ik heb wel bedrijfsvoorheffing er op betaald staat op loonbrief..

voor het nog ingewikkelder te maken : men baas heeft 2 bedrijven 1 service center en 1 schrijnwerkerij. Alle 2 op het zelfde adres.
Ik werk voor het service center gedeelte maar vernam gisteren van de zelf uitgeroepen CEO dat ze me de vuilste jobkes gaan geven in de schrijnwerkerij maar dat staat nergens vermeld in men job omschrijving.

Nu is men vraag mag of mogen die me verplichten om zulke jobkes te doen of mag ik dat weigeren?
Want ze willen me geen herstellingen meer aan huis laten doen omdat ze denken dat brut en onbeschoft ga zijn tegen de klanten. Wat ik nog nooit in 6jaar gedaan heb.