Dit forum is geen vervanging voor professioneel juridisch advies. Indien u hiernaar op zoek bent, raadpleeg Jureca De redactie van dit forum is niet aansprakelijk voor eventuele schade die zou voortvloeien uit berichten geplaatst op dit forum. Lees onze forum-regels. Is dit uw eerste bezoek ? Lees dan even onze handleiding.
TomVDJ
Juridisch actief: Nee

Re: Mag mijn Werk-emailadres actief blijven na ontslag

#31 , 1 jaar 6 maand geleden (18 mei 2017 09:30)

de reden schreef:https://www.claeysengels.be/nl-be/news-events/news_events/a/newsflash/controle-e-mail-chatberichten-geen-schending-privacy-ehrm/
In dit geval is de werknemer wel akkoord gegagan met de bepaling dat PC / Mail / Chat ENKEL voor professionele doeleinden mag gebruikt worden. Er zijn nog maar zéér weinig bedrijven die zo'n expliciete policy opleggen aan hun werknemers, aangezien dit gewoon niet meer van deze tijd is...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Edgar W.
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Heb je nog bijkomende vragen? Kijk even op Jureca.be voor snel & betaalbaar juridisch advies!

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”