Ziektebriefje

Alkymos
Berichten: 5

Re: Ziektebriefje

#16 , 16 mei 2017 16:12

De procedure ontslagmotivering CAO109 is niet van toepassing bij een anciënniteit van minder dan 6 maanden

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Bart Vissers
Berichten: 1564
Juridisch actief: Nee

#17 , 16 mei 2017 22:42

De procedure ontslagmotivering CAO109 is niet van toepassing bij een anciënniteit van minder dan 6 maanden
Correct; als TS niet eerder bij deze werkgever gewerkt heeft (en dus niet uit eerdere contracten bij deze werkgever anciënniteit opgebouwd heeft) dan is de werkgever niet verplicht op deze vraag in te gaan.
Ik heb absoluut geen probleem met foute antwoorden. Ik maak ze ook. Dat is een leerproces.
Wat me wel stoort zijn zij die eigenlijk wel beseffen dat ze fout zaten, maar stijfkoppig volhouden zonder een juridische onderbouw te geven.

DeRedelijkheidZelve
Berichten: 78
Juridisch actief: Nee

#18 , 28 mei 2017 10:50

Acht je gelukkig dat je geen werknemer meer bent van zo'n sukkel "CEO".. binnen een paar jaar ga je deze periode kunnen relativeren, en inzien dat werken voor dit soort emotioneel labiele bazen vroeg of laat toch ondraaglijk wordt. Bazen die woest worden zijn bazen die, in een ideale wereld, niemand moesten vinden om voor hen te werken.

Samengevat: wees blij ! ;-)

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”