Pesten & Ontslag

Mathias1
Topic Starter
Berichten: 130

Pesten & Ontslag

#1 , 28 apr 2017 13:09

Ik man 27 met epeleptie werd tewerk gesteld bij X. via de vop waar ik rechthebbende op ben.

Na mijn eerste maand contract drukte ik er op dat ik alleen ben gaan wonen en sociale zekerheid nodig had en een vast contract wilde welk ik kreeg.

X. vermelde daarbij da maakt toch geen verschil als ik u wil ontslaan doe ik da toch!

Nu ben ik een jaar lang hevig gepest geweest, verplicht geweest tot zwart werk en bedrijgt geweest met mijn ontslag op manieren die heel moeilijk aantoonbaar zijn.
Men mag hierbij denken aan;
Mij met bot en slecht martiaal laten werken, het stuk welk ik opkuis opnieuw terug vuil maken, mij al het zware werk laten doen, mijn zwakke punten waarvoor ik de premi genie in de kijker zetten door mij zaken te laten uitvoeren waar ik minder productief in ben, mijn werkgan hinderen enzv....

Hij maakte er ban in het begin een sport van mij te ontslaan, ik wilde niet plooie, ik kon op financieel vlak niet plooien!

Nu een jaar verder ontslaat hij mij uiteindelijk juist alvorens ik een klacht wegens pesten wilde indienen en tegen mijn verwachtingen in betaald hij mij uit zonder dat ik arbeid moet verichten maar eens ik mijn c4 ontvang maakt hij mij slecht door mij beroepsonbekwaam te noemen, te schrijven dat ik mij ongepast gedraagde, mijn gsm gebruik tijdens de werkgang na meerdere malen verwittigen niet wilde wegbergen enzv...

Nu brengt X. mij wel in de problemen, ik soliciteer zo makkelijk niet omdat niet idereen open staat om iemand via een Vlaamse ondersteuningspremie tewerk te stellen.

Bovendien dreig ik niet te kunnen genieten van een uitkering!!!!

Hij spreekt alsook zichzelf tegen want hij schrijft eerst dat het zich spijt mij via dit aangetekend schrijven ter kennis te moeten brengen dat ik met onmiddellijke ingang word ontslaan!

Heeft iemand advies of raad voor mij, wat moet ik doen?

(Namen verwijderd / webmaster)

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#2 , 29 apr 2017 00:28

best eerst je post aanpassen als je niet meer kan wijzigen vraag een moderator of beheerder om dit onderwerp te verwijderen of aan te passen, lees eventueel eerst de forumregels
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Mathias1
Topic Starter
Berichten: 130

#3 , 30 apr 2017 12:02

ik denk dat de webmaster dit al reeds heeft gedaan, bedankt om mij hier even op te weizen.

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”