ontslag met opzeggingtermijn maandelijks uitbetaling

Carine cvo
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

ontslag met opzeggingtermijn maandelijks uitbetaling

#1 , 08 mar 2017 14:09

Goedemiddag,

ben na 14 jaren dienst ontslagen met direkte invoeging met ontslag met opzeggingstermijn maar ben wel vrijgesteld van werken voor 9 maanden en 13 weken ( bediende ).
de einddatum zou volgend jaar in Februari 2018 zijn en mag maandelijks betaald worden en indien ik ander werk heb vervalt alles. Is wel zeer teleurstellend hoe het document ondertekend is geweest ervan , men ex baas zei me dat het allemaal outplacement documenten waren maar helaas was dit niet het geval, had anders niet in toegestemd maar goed het is ondertekend en kan er niets meer aan doen.
Nu mijn vraag is wat gebeurd er moest ik ander werk vinden zoals met mijn eindejaarspremie of mijn vakantiegeld , want nu weet ik niet of dit aanzien wordt als gewerkte dagen of niet en of ik dan recht heb het jaar erop op vakantiedagen en vakantiegeld.

mvg
Carine Cvo

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#2 , 09 mar 2017 06:11

het is ondertekend en kan er niets meer aan doen.
helemaal niet zeker, ga best eens naar de juridische dienst van je vakbond
volgens art 20 wet 3/7/1978 is de werkgever verplicht u te laten werken, mss kunnen zij gaan voor de verbreking van de arbeidsovereenkomst

ook rekening mee houden dat een opzeggingstermijn kan geschorst worden
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”