ontslag werkgever met terugwerkende kracht

Blaatpraat
Berichten: 3793

Re: ontslag werkgever met terugwerkende kracht

#16 , 05 mar 2017 16:17

Bedankt, maar wie is jpv?
JPV is iemand van dit forum, die zowat de expert is in deze zaken.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
koffiepot
Topic Starter
Berichten: 67
Juridisch actief: Nee

#17 , 19 mar 2017 10:19

Ok, ik heb hem gevonden, bedankt
Nu heb ik C4 ontvangen en blijkbaar moet daar datum van aangetekende zending worden ingevuld ( werkgever heeft een datum ingevuld) maar er is nooit een aangetekende zending verstuurd. Wat zijn de gevolgen hiervan?

Bart Vissers
Berichten: 1564
Juridisch actief: Nee

#18 , 19 mar 2017 10:37

C4 is voor bekomen werkloosheidsvergoedingen. Die kan je openlaten.
Wat de gevolgen zijn van een ontslag dat niet op de correcte wijze is meegedeeld, kan je hoger in deze thread uitgebreid lezen.
Ik heb absoluut geen probleem met foute antwoorden. Ik maak ze ook. Dat is een leerproces.
Wat me wel stoort zijn zij die eigenlijk wel beseffen dat ze fout zaten, maar stijfkoppig volhouden zonder een juridische onderbouw te geven.

Reclame

koffiepot
Topic Starter
Berichten: 67
Juridisch actief: Nee

#19 , 19 mar 2017 12:13

Werkgever heeft datum ingevuld maar ik heb nooit deze aangetekende zending op die vermelde datum gekregen, wel ontslagbrief achteraf met data uit het verleden...Zal RVA naar bewijsstuk vragen en wat zijn de gevolgen van valsheid in geschrifte?

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”