Vast contract combineren met interim dagcontract

Dorrisday
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Vast contract combineren met interim dagcontract

#1 , 22 jan 2017 15:53

Hallo,

Ik heb een contract voor onbepaalde duur bij een keten als verkoopster. Nu zoekt een vriendin voor een paar dagen een extra werkkracht. Dit is in totaal voor 8 dagen en ze wil dit via een interim dagcontract doen. Ik zou dit dan doen op mijn weekelijkse rustdagen. Mag ik dat in combinatie met mijn vaste job?

Alvast bedankt! Ik had geen idee waar ik met deze vraag terecht kan :D

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#2 , 22 jan 2017 16:22

Jij mag dat doen, maar of de interim daar in mee stapt is een vraagteken.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Didymus
Berichten: 2061

#3 , 22 jan 2017 17:17

Waarom zouden ze daar niet in meestappen? Ze functioneren gewoon als payroll-dienst in dit geval en hoeven verder niks te doen. Gebeurt voortdurend.
"sowieso" schrijf je zo.

Reclame

spritetje
Berichten: 17
Juridisch actief: Nee

#4 , 22 jan 2017 18:02

klopt ,ik heb een contract van bepaalde duur en werk ook uren met een interimkantoor . Ik denk dat als je het interim werk niet boven je vaste job stelt dit geen probleem mag zijn . En als de klant van het interim bureau jou wil , denk ik niet dat dat veel problemen gaat geven en ook ze moeten niet op zoek gaan naar iemand ;) , hoe gemakkelijk kunnen ze zijn?

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”