Collectief verlof in januari

Mathias1
Topic Starter
Berichten: 130

Re: Collectief verlof in januari

#16 , 04 jan 2017 21:30

Beste denlowie, wat versta ik niet goed? Ik heb tog 20 verlofdagen en u zegt zelf dat ik vier dagen te kort kom?
Zou ik dan eigenlijk geen recht hebben op vier extra dagen???
En daar gaat het juist om... minder uren doen is geen optie voor mijn baas vandaar dat hij mee die korte dagen ons van verlof wil ontdoen!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#17 , 04 jan 2017 21:39

U komt geen 4 dagen tekort.

in de 6 dagenweek heeft iedereen recht op 4 weken verlof of 24 dagen !

in de 5 dagen week heeft iedereen recht op 4 weken verlof of 20 dagen !

snap je ?

Als je in de zomer zoveel overuren doet, waarom dan in de winter als er veel minder licht is om in de serres te werken die over uren niet opnemen ?

Ik versta je werkgever niet?

En voor jullie komt het goed uit veel overuren in het zwart, zeker in die sector.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Mathias1
Topic Starter
Berichten: 130

#18 , 05 jan 2017 07:41

Wij snoeien hagen bij vrijwel elk weertype nu ok veel bladeren kuisen sleuven graven enzo het probleem is dat hij niet wil dat we verlof pakken maar daar niet onder uit kan... debodem moet volledig onverwerkbaar zijn voor hij weerverlet zal geven.
Ik stel me soms tog vragen bij wat we moeten doen mee ne gladden ondergrond op ne ladder kruipen, hagen scheren bij vriesweer ??? Bladeren rapen alle wat los komt ma hij schud altijd iets uit zijn mouw!!! Zo washet gisteren weeral donker wanneer ik thuis kwam!

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#19 , 05 jan 2017 11:07

Dit werk is eigen aan de sector, best dan ander werk zoeken !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”