Duur van Identificatiekaart bewaking

AnthonyBas
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Duur van Identificatiekaart bewaking

#1 , 26 dec 2016 12:08

Beste,

Ik ben nu al een maand aan het wachten op mijn identificatiekaart voor de bewaking,
andere personen die ik ken hebben maar 2 weken moeten wachten.

Sommige van mijn vrienden zeggen dat het komt omdat er feestdagen tussen zitten (Kerstmis en nieuwjaar ) en daarom vertraging heeft....
Andere zeggen dat ze een veiligheidsonderzoek zijn begonnen,
maar ik ben nog nooit in contact geweest met de politie, en zelfs geen verkeersovertreding....

Ik heb wel een verre nonkel die is gepakt op wapen en drugshandel in andere landen, maar dat was ver voor mijn geboorte en is sinds kort terug vrij, heeft meer dan 18 jaar vastgezeten.
Heeft dit er misschien iets mee te maken ?

Weten jullie hoelang de wachttijden zijn op een identificatiekaart met of zonder veiligheidsonderzoek ?
En kunnen ze hierdoor mijn badge weigeren ?

Mvg Anthony

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
tira00
Berichten: 929

#2 , 26 dec 2016 17:43

Ik heb er gekend die een half jaar moesten wachten voor ze hun identificatiekaart van binnenlandse zaken kregen..

LeenW
Berichten: 12828

#3 , 26 dec 2016 22:51

Ik denk dat het in het huidige klimaat ook niet meer zo evident is als 2 jaar geleden.

Reclame

pitbullspikey
Berichten: 54

#4 , 24 jan 2017 05:09

Je kan altijd bellen naar ministerie en vragen hoe het zit met uw aanvraag teruggestuurd geweest wegens een gebrek ( opleiding)
of als je in veiligheidsonderzoek zit of niet

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”