Ben sinds kort zonder reden ontslagen als vertegenwoordiger.
Nu eist mijn werkgever een ferme schadevergoeding doordat er bestelbons door de klant niet zijn ondertekend en deze nu ook hun bestelling annuleren. Ze beweren mij kennis gegeven te hebben bij meetings dat orderbons moesten ondertekend worden. Daar wist ik niets vanaf, ook heb ik steeds een niet ondertekende orderbon aan mijn salesmanager afgeven en deze heeft mij nooit op de vingers getikt. Vermits de productie meer tijd in beslag nam dan verwacht konden betrokken klanten pas later geleverd worden met als gevolg daar er veel anulaties zijn. Men wil dat ik dit nu oplos en anders slepen ze mij voor de rechter.
Ook eisen ze mijn e-mails op van een privé account van mezelf. Doordat er problemen waren met het bedrijfsaccount heb ik steeds mijn eigen privé account gebruikt. Hiervan waren ze op de hoogte want ik mailde ook steeds naar hun met mijn eigen account. Kunnen ze nu zomaar eisen dat ik alle gegevens van mijn account doorgeef?
Heeft iemand hier ervaring mee?