Beste, Ik heb een vraag wat betreft anciënniteit. In ons bedrijf is er iemand ontslagen geweest en terug aangenomen met

mbis
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Beste, Ik heb een vraag wat betreft anciënniteit. In ons bedrijf is er iemand ontslagen geweest en terug aangenomen met

#1 , 25 okt 2016 17:37

Beste,

Ik heb een vraag wat betreft anciënniteit. In ons bedrijf is er iemand ontslagen geweest en terug aangenomen met behulp van het syndicaat.

En naar schijnt wil het syndicaat voor hem pleiten om terug de zelfde positie te zitten hiermee bedoel ik dat hij voorrang heeft op sommige buschauffeurs. Als er een plaats vrij komt voor de vaste rol (fulltime 37u ).

Is het mogelijk dat het gebeurd ook al is het tegen de wetgeving? Maar ik kan u wel zeggen dat de bedrijfsleider er tegen is en dat hij mij heeft gezegd dat ze het niet kunnen maken.

MVG,

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#2 , 25 okt 2016 18:01

ook al is het tegen de wetgeving?
welke wetgeving mag dit dan wel zijn?
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”