Iemand aannemen

Bauxiet
Topic Starter
Berichten: 60
Juridisch actief: Nee

Iemand aannemen

#1 , 29 sep 2016 19:06

Beste,

Ik ben een kleine onderneming en ik herstel iPhones als bijverdienste. Nu zou ik graag flyers verspreiden voor reclame te maken en naambekendheid te creëren. Nu vroeg ik mij af of dit mogelijk was om dit door iemand anders te laten doen. Bijvoorbeeld een 15-16 jarige die wat zakgeld wilt bijverdienen.

Het is niet mogelijk dat ik iemand ga aannemen omdat dit veel te complex is en ik deze persoon maar op wel bepaalde momenten soms nodig heb. Zijn er nog andere mogelijkheden?

Alvast bedankt voor de hulp!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 29 sep 2016 21:09

als u niemand wil aannemen, zal u een zelfstandige moeten zoeken die dat voor u doet. Het is het een of het andere.

Een vakantiejob-student heeft al bij al weinig extra kosten. Sociaal bureau zal uw eerste grote kost zijn.

jef007
Berichten: 1679

#3 , 29 sep 2016 22:02

spreek uw plaatselijke krantenrondeman aan
hij kan uw flyers mee ronddragen

Reclame

Bauxiet
Topic Starter
Berichten: 60
Juridisch actief: Nee

#4 , 04 okt 2016 19:15

Mag ik zelf zonder toestemming of betaling van belasting flyers rond verdelen in de brievenbussen van privé woonsten? (niet in brievenbussen die geen reclame wensen)

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#5 , 04 okt 2016 19:16

natuurlijk
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Puntkomma
Berichten: 21

#6 , 07 okt 2016 16:26

Mag ik zelf zonder toestemming of betaling van belasting flyers rond verdelen in de brievenbussen van privé woonsten? (niet in brievenbussen die geen reclame wensen)
In sommige gemeentes is er wel een taks (die soms wel hoog is). En is er een verschil qua prijs tussen vooraf melden (en betalen) of dat ze het zelf vaststellen

Bijvoorbeeld in Geel: http://www.geel.be/product.aspx?id=2195

Ik heb het ooit eens zelf uitgezocht voor mijn bedrijf en je zou verschieten in hoeveel gemeentes/steden er zo'n taks is + de tarieven verschillen ook enorm

Bauxiet
Topic Starter
Berichten: 60
Juridisch actief: Nee

#7 , 08 okt 2016 12:28

Mag ik zelf zonder toestemming of betaling van belasting flyers rond verdelen in de brievenbussen van privé woonsten? (niet in brievenbussen die geen reclame wensen)
In sommige gemeentes is er wel een taks (die soms wel hoog is). En is er een verschil qua prijs tussen vooraf melden (en betalen) of dat ze het zelf vaststellen

Bijvoorbeeld in Geel: http://www.geel.be/product.aspx?id=2195

Ik heb het ooit eens zelf uitgezocht voor mijn bedrijf en je zou verschieten in hoeveel gemeentes/steden er zo'n taks is + de tarieven verschillen ook enorm
Dit had ik inderdaad ook ergens al gelezen. Ik zal het eens zien op te zoeken.

Alvast bedankt!

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”