Spullen gestolen van het werk zonder enig gevolg?

de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

Re: Spullen gestolen van het werk zonder enig gevolg?

#16 , 24 aug 2016 09:22

nog 11 weken te gaan werken
hoe kom je aan 11 weken? = 5 + 6 die 5 is een beetje raar
Ik heb het niet zelf berekend maar die medewerkster van de vakbond had me dat verteld.. het was maar een schatting want ze ze 10 á 11 weken..
informeer u eerst eens goed voor u die ontslagbrief verstuurd voor u een verbrekingsvergoeding aan uw broek hebt
als je bediende bent is het al zeker verkeerd

gezien het einde van het jaar nadert, kan het zijn dat je best even nakijkt om zo je recht op een eindejaarspremie niet te verliezen op een paar dagen na


maar mss eens een paar weken in ziekenkas en wie weet zie je het dan terug zitten om daar te blijven werken.
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Ammonra
Topic Starter
Berichten: 26

#17 , 24 aug 2016 09:40

hoe kom je aan 11 weken? = 5 + 6 die 5 is een beetje raar
Ik heb het niet zelf berekend maar die medewerkster van de vakbond had me dat verteld.. het was maar een schatting want ze ze 10 á 11 weken..
informeer u eerst eens goed voor u die ontslagbrief verstuurd voor u een verbrekingsvergoeding aan uw broek hebt
als je bediende bent is het al zeker verkeerd

gezien het einde van het jaar nadert, kan het zijn dat je best even nakijkt om zo je recht op een eindejaarspremie niet te verliezen op een paar dagen na


maar mss eens een paar weken in ziekenkas en wie weet zie je het dan terug zitten om daar te blijven werken.
Ik ben arbeider, ga ik zeker eens allemaal navragen. Merci. Maar dat bestaat niet dat ik daar zou willen blijven. Zo gaat hij alleen mij maar willen kloten. Hij werkt daar 20j en ik 2j, dus je kan wel raden wie al de slechterik is zonder 1 ding te moeten vertellen.

1 ding is zeker LESSON LEARNED.

de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#18 , 24 aug 2016 10:16

als arbeider met 2jaar dienst en gestart in 2014 is het 6 weken
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Reclame

Ammonra
Topic Starter
Berichten: 26

#19 , 25 aug 2016 10:38

Dat is al een pak minder. Bedankt voor de info.

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”