jeugdvakantie tijdens opzegtermijn

sanderl
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

jeugdvakantie tijdens opzegtermijn

#1 , 08 jul 2016 12:44

Hallo allemaal

Weet iemand of jeugdvakantie gebruikt kan worden als geldige periode binnen je opzegtermijn?
En wordt vakantiegeld, net zoals bij je opgebouwde vakantiedagen, nadien gewoon overgemaakt?

Bedankt! :)

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Sirkii
Berichten: 5396

#2 , 10 jul 2016 15:22

Hallo allemaal

Weet iemand of jeugdvakantie gebruikt kan worden als geldige periode binnen je opzegtermijn?
En wordt vakantiegeld, net zoals bij je opgebouwde vakantiedagen, nadien gewoon overgemaakt?

Bedankt! :)
Als je met jeugdvakantie de deelname aan een jeugdka,p (als leider) bedoelt dan moet je daar gewoon verlofdagen voor opnemen. Opzegperiode loopt gewoon door.

Je zel je opgespaard verlof voor 2017 enkel en dubbel uitbetaald krijgen evenals je nog niet opgenomen verlofdagen van 2016. Hou er wel rekening mee dat je nieuwe werkgever NIET nogmaals gaat uitbetalen.

Oude Belg
Berichten: 3192

#3 , 10 jul 2016 16:33


Als je met jeugdvakantie de deelname aan een jeugdka,p (als leider) bedoelt.....
Jeugdvakantie : als je na je studies geen volledig jaar gewerkt hebt, kan je soms een aanvulling op je gedeeltelijk vakantiegeld krijgen. Dat is jeugdvakantie.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Reclame

sanderl
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#4 , 11 jul 2016 07:40

Ja, inderdaad dat bedoel ik met jeugdvakantie.

Als ik ontslag neem, geldt mijn verlof als opzeg. Maar ik vroeg me af of dit ook geldt voor jeugdvakantie?

Bedankt!

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#5 , 11 jul 2016 08:05

Ja.

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”