opzeggingstermijn inc verlofdagen

Brenda_p
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

opzeggingstermijn inc verlofdagen

#1 , 29 jun 2016 13:23

Ik heb vandaag besloten om mijn ontslag te geven via aangetekend schrijven. Heb met de werkgever overeen gekomen om mijn opzegtermijn te verkorten d.m.v mijn verlofdagen.
mijn opzegtermijn is normaal 4 weken maar heb nog 16,5 dagen verlofdagen staan.
Hoe formuleer ik dit het beste in mijn ontslagbrief?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#2 , 29 jun 2016 14:42


Hoe formuleer ik dit het beste in mijn ontslagbrief?
niet

in uw ontslagbrief moet het begin en duur van de opzeggingstermijn staan op straffe van nietigheid.
inzake uw verlof opnemen gedurende opzeggingstermijn regelt u best afzonderlijk. uw opzeggingstermijn wordt niet geschorst door verlof te nemen als het ontslag gegeven is door de werknemer


3/7/1978
Art. 37.(§ 1.) Is de overeenkomst voor onbepaalde tijd gesloten, dan heeft ieder der partijen het recht om die te beëindigen door opzegging aan de andere. Op straffe van nietigheid dient de kennisgeving van de opzegging het begin en de duur van de opzeggingstermijn te vermelden.
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”