#4 , 2 jaar 9 maand geleden (19 mei 2016 23:57)
Sedert 02-11-2010 ben ik bij u in dienst als technieker.
Sedert ……….. verbied u mij om mijn normale taken als technieker langer uit te voeren. Dit is het gevolg van het feit dat ik geen recuperatiedagen meer wenste op te nemen, gezien ik geen uren meer had staan. Integendeel ik stond reeds met een negatief saldo.
Op 18-04-2016 heeft u mijn contract beëindigd met het presteren van een opzeggingstermijn van 4 maanden en 12 weken.
Sedert mijn hervatting na de periode van arbeidsongeschiktheid wegens ziekte, moet ik opnieuw vaststellen dat ik mijn functie als technieker niet terug mag aanvatten.
Ik ga niet akkoord met de éénzijdige wijziging die u wil doorvoeren aan mijn arbeidsvoorwaarden. Ik wil er u ook nog op wijzen dat gedurende de opzegtermijn alle rechten en plichten blijven behouden en de dat werkgever de werknemer moet tewerkstellen op de wijze, tijd en plaats zoals overeengekomen, en zoals het reeds in het verleden steeds gebeurd.
Het werk dat u mij nu laat uitoefenen, afbraakklusjes van oude toestellen, stemt helemaal niet overeen met de functie van technieker. Ik vraag u dan ook DRINGEND (en zeker binnen de 3 werkdagen) mijn job als technieker terug te geven en mij een schriftelijke garantie geeft dat ik deze job kan blijven uitoefenen zolang de opzeg duurt.
Uitziend naar uw bericht, verblijf ik,
Met de meeste hoogachting,
X