ruzie op het werk en na t werk

adem1980
Topic Starter
Berichten: 1

ruzie op het werk en na t werk

#1 , 21 jan 2016 23:52

vandaag rond 9 uur heb ik een conflict gehad met een collega
ik tikte hem aan als grapje achter op ze hiel een klein tikje wat ik achteraf eigenlijk beter niet had kunnen doen . iedergeval deze collega draaide ze om en gaf me een klap in me gezicht met ze platte hand .ik ben verstandig weggelolen naar me auto . uit kwaadheid wou ik m toch aanspreken . dit was na werkuren dus buiten het werk . ik ben op m afgelopen en heb m boos gevraagt omdat nog is te doen en van t 1 en ander kwam r milde verbaal geweld van mij wat snel ophield . we zijn de auto ingestapt en allebij onze weg genomen naar huis .ik wil graag weten wat me te wachten kan staan als hij naar directie stapt ofderglijke wat ik overgens niet van plan ben om te doen . iedereen heeft gezien dat ie mij een klap gaf dat was in werkuren .

grtjs

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 23 jan 2016 05:48

Kan vanalles als gevolg hebben: ontslag, ontslag om dringende reden (afhankelijk van waarom je dat "klein tikje" gaf en je verleden), sanctie (indien voorzien in arbeidsreglement), ...

Dat iemand anders een slag geeft tegen jou, heeft mogelijks gevolgen voor hem, maar verandert niet de mogelijke gevolgen voor jou.

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”