Ontslag dwingende redenen, niet geldig.

PaulB
Topic Starter
Berichten: 49

Re: Ontslag dwingende redenen, niet geldig.

#31 , 13 jan 2016 13:46

Na wat heen en weer mailen door de raadsheren is er tot nu toe geen minnelijke schikking gekomen, Op 3 februari komt de zaak voor de kamer van beroep gesubsidieerd vrij onderwijs... wordt vervolgd...

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Xenophon
Berichten: 2641
Juridisch actief: Ja
Locatie: Brussel

#32 , 13 jan 2016 14:01

Ik heb de samenstelling daarvan eens bekeken en moet zeggen...ik zou persoonlijk liever naar de arbeidsrechtbank trekken maar u heeft vermoedelijk een zeer specifiek statuut dus ik veronderstel dat dit de geëigende weg zal zijn. Veel succes en hou ons op de hoogte!
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

PaulB
Topic Starter
Berichten: 49

#33 , 13 jan 2016 14:56

Het is inderdaad door mijn statuut dat ik enkel bij hen beroep kan aantekenen, voordeel is wel dat het daar snel gaat. Ben benieuwd wat het zal worden, veel stel ik me er alvast niet van voor maar het is het principe die telt!

Reclame

k.b.
Berichten: 876

#34 , 13 jan 2016 15:15

Is inderdaad gewoon een stap in de procedure ... wordt toch doorgaan tot de raad van state vermoedelijk ...
en daarna burgerlijk ...

k.b.

k.b.
Berichten: 876

#35 , 13 jan 2016 16:02

iets als deze staat mogelijks in de sterren geschreven :

http://www.ond.vlaanderen.be/wegwijs/ag ... 140505.pdf


Hier heeft men ook eventjes een maand op voorhand via een aangetekend schrijven iemand ontslagen met ingang van 1 maand later ...


Maar als je dan de data mooi gaat zou uitzetten dan zie je dat de betrokkene gewoon terug kunnen gaan werken is ( na enkele dagen na de ingang van het ontslag) ... Vermoedelijk was ook deze tijdelijke leerkracht "boventallig" ...

k.b.

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”