nieuw contract

lunaatje
Topic Starter
Berichten: 10

nieuw contract

#1 , 10 nov 2007 16:49

hallo,ik heb gedurende 2.5 jaar bij eenzelfde bedrijf gewerkt(altijd met halfjaarlijkse contracten)
25 juli was men contract afgelopen en 20 augustus zou men zwangerschapsverlof beginnen.
ze hadden me gezegd dat ze men contract niet zouden verlengen ,want dat ze nu een vast contract moesten geven...
ikke diep in de punt ,want had er verantwoordelijkheid.
en dan met een kindje op komst nog eerst een maand moeten stempelen en dan zwangerschapsverlof(ziekenkas)
maar stempelgeld lag veel lager dan loon en ziekenkas heeft het uitgereken op het stempelgeld.
sus paar maanden miserie(en dat met een pasgeborene)
mocht wel terugkomen(heb gevraagd om vast contract te tekenen zodat ik zekerheid had dat ik mocht terugkomen).
dat is me gelukt,en beide partijen hebben dit getekend.
3 januari zou ik terug beginnen,maar ik twijfel.
heb veel depressief geweest,zou niet meer zo hard willen werken zoals voorheen(moestte mij dit maar niet lappen).
en mijn collega die er minder lang is ,heeft dan voor mij een vast contract geteken en op haar contract staat'verantwoordelijke).

dus zie er tegenop om terug te gaan.
kan ik dit contract nog weigeren(ook al is het door beide getekend?)
kan ik dan nog gaan stempelen?

maar hoop uit de grond dat ik voor 3 januari iets anders vind,maar met een kleintje van 3 maand is dit niet gemakkelijk denk ik

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding