Goede advocaat gezocht arbeidsrecht

Lisa101
Topic Starter
Berichten: 3

Goede advocaat gezocht arbeidsrecht

#1 , 05 nov 2015 12:05

Weet er iemand een goede advocaat (antwerpen/oost vlaanderen) arbeidsrecht?

Alvast bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 05 nov 2015 13:28

De kans dat een willekeurige advocaat zichzelf via pm aanprijst lijkt me iets te waarschijnlijk om te betrouwen, lisa101.

Xenophon
Berichten: 2641
Juridisch actief: Ja
Locatie: Brussel

#3 , 05 nov 2015 15:10

Zoek via de website van de Vlaamse balies, daar kan u kijken per woonplaatse en voorkeursmaterie (pas op, dit is de materie die de advocaat zelf opgeeft en houdt niet noodzakelijk een kwaliteitsgarantie in).
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

Reclame

usi
Berichten: 5

#4 , 06 nov 2015 20:55

Goeiedag ,

kent iemand een advocaat arbeidsrecht die ervaring heeft met de hospitaalwereld , verpleegkundigen.
Ik werk sinds 25 jaar vaste nachtdienst .Er bestaat wel geen contract vaste nachtdienst.Nu denk ik dat de feitelijkheid voorrang heeft op wat er geschreven staat in het contract en dat ik aanspraak kan maken op dit uurrooster.
Toch wordt er vanuit de directie regelmatig gedreigd om iedereen vroege , late en nachtdiensten op te leggen.
Kan dit ?

usi
Berichten: 5

#5 , 06 nov 2015 20:57

toevoeging bericht : ik werk als verpleegkundige in een Brussels hospitaal en woon in het leuvense.

mava105
Berichten: 22257
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#6 , 07 nov 2015 09:08

Zie hieronder. Best een eigen topic beginnen of al eens de voorgaande post lezen. Dan had je het volgende gelezen amper 24 uur geleden gepost

Zoek via de website van de Vlaamse balies, daar kan u kijken per woonplaatse en voorkeursmaterie (pas op, dit is de materie die de advocaat zelf opgeeft en houdt niet noodzakelijk een kwaliteitsgarantie in).

De kans dat een willekeurige advocaat zichzelf via pm aanprijst lijkt me iets te waarschijnlijk om te betrouwen, lisa101.


Terug naar “Aanwerving & Ontslag”