Ontslagen

Darliiien
Topic Starter
Berichten: 193

Ontslagen

#1 , 26 sep 2015 11:28

Hoi!
Even een vraagje. Gisteren moest ik werken van 14u tot 20u als verkoopster. Ik werk al anderhalf jaar bij hetzelfde bedrijf, als verkoopster. Maar gisterenavond om 20u kwamen mijn bazen (man en vrouw) ineens binnen.
Na het tellen van mijn kassa bleek er kassaverschil te zijn (15 euro) en voor de zoveelste keer werd dit verschil op mij gestoken, want ik zou dit uit de kassa pikken volgens hen. Wat helemaal niet waar is. (Ik heb inderdaad soms een kassaverschil, soms negatief, soms positief. Net zoals mijn collega) maar toen werden er ineens papieren onder min neus geschoven.
Ik moest mijn ontslag tekenen, in wederzijds akkoord. Ik kon op dat moment niemand bellen want mijn telefoon lag in de auto en ik geraakt niet weg van de bureau omdat mijn bazen de enige doorgang versperden en me niet de kans gaven om even mijn gsm te halen.
Uiteindelijk nadat er heel wat druk op me legden heb ik getekend om er vanaf te zijn en naar huis te kunnen. Maar ik ben niet akkoord hiermee. Ik heb niets misdaan en weiger dan ook afstand te doen van mijn vergoedingen. Kan ik hier dan nog iets aan doen? Aangezien ik dit papier niet uit vrije wil heb getekend.
Groetjes!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12828

#2 , 26 sep 2015 12:02

U gaat moeten bewijzen dat u daar werd vastgehouden en gedwongen werd te tekenen. Bent u al naar de politie geweest?

Darliiien
Topic Starter
Berichten: 193

#3 , 26 sep 2015 12:31

U gaat moeten bewijzen dat u daar werd vastgehouden en gedwongen werd te tekenen. Bent u al naar de politie geweest?
Neen, politiekantoor was gisterenavond al gesloten, gaan zo dadelijk terug.

Reclame