Inschrijven werknemers

Tom1602
Topic Starter
Berichten: 1

Inschrijven werknemers

#1 , 25 jul 2015 09:29

Ik zou graag proberen om personeel zelf te kunnen inschrijven en alle administratie zelf te doen.
Met wat moet ik allemaal rekening houden?
Ik kan al elektronisch iemand inschrijven via DIMONA (maar ik denk dat er nog heel wat bijkomt waarvan ik nog niet op de hoogte ben).

Is er een verschil met jobstudenten en gewone werknemers qua administratie?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 25 jul 2015 11:23

kijk eens op de website van de rsz, daar staat alles wat je weten moet.

en zie eens deze link

https://www.socialsecurity.be/employer/ ... /nl/latest

En eerst een verzekering afsluiten voor je werknemers, verder zich aansluiten bij een geneeskundige dienst.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”