Vakantiedagen

joyce1985
Topic Starter
Berichten: 2

Vakantiedagen

#1 , 27 feb 2015 09:25

Hallo,

Graag had ik een inlichting over het volgende:

Ik heb dinsdag mijn ontslag ingediend bij mijn huidige werkgever. Mijn opzegtermijn loopt
tot eind april. Op mijn loonfiche staat niet hoeveel verlof ik nog heb? Word dat berekend op basis van vorig jaar
of van januari tot april dit jaar?
Hierna ga ik proberen tijdje met interim te werken en afhankelijk of het dan een contract van onbepaalde duur
wordt of niet vraag ik mij af of ik best al mijn vakantie nog opneem bij huidige werknemer of niet...
Als ik maar tijdelijk met interim werk en mss werkloos word of terug ga studeren wat dan met mijn verlof?

Bedankt alvast!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 27 feb 2015 09:47

verlof = op basis van vorig jaar

Je vakantie neem je op wanneer je wil, maar als je in december nog dagen verlof over hebt en je wil werkloosheids/ziekteuitkeringen, zal men eerst die dagen verlof aanspreken voordat men je uitkeringen uitbetaalt.

joyce1985
Topic Starter
Berichten: 2

#3 , 27 feb 2015 09:50

Dan doe ik er waarschijnlijk meest voordeel bij om ze nu al te gebruiken...Ik ken interimcontracten en je weet maar nooit natuurlijk...
Dank u voor de snelle reactie!!

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”