interim motief instroom

Erikvd
Topic Starter
Berichten: 14

interim motief instroom

#1 , 14 okt 2014 14:06

Ik werk momenteel onder motief instroom, dwz dat de werkgever indien tevreden na 6 maand mij een vast contract kan aanbieden.

Echter.. het loon is helemaal niet in verhouding met wat de taken zijn. En vermits het bedrijf verschillende vestigingen heeft waarvan 1 het hoofdkantoor in belgie wordt het contract op die plaats opgesteld als werkplaats. Ik wil dit dus niet, omdat dit 85 km van mijn woonplaats is, en ik weet heb van een collega die ze nu naar een andere vestiging sturen om daar te werken op 75 km van haar woonplaats.

Stel dat ik na mijn zes maanden interim het contract niet teken; Heeft dit gevolgen voor mij? kan ik geschorst worden door de RVA?

En val ik dan terug op mijn laatste ontvangen werklozenvergoeding?

Alvast bedankt!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Inazuma
Berichten: 9768
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#2 , 14 okt 2014 17:01

De feitelijke plaats van tewerkstelling moet toch in het contract staan ?

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#3 , 14 okt 2014 17:13

maar dit kan ruim zijn. BIj mij staat er "West-Vlaanderen".

Reclame

Erikvd
Topic Starter
Berichten: 14

#4 , 14 okt 2014 19:22

Het hoofdkantoor wordt vermeldt, en ook plaats tewerkstelling Maar een vermelding dat de tewerkstellingsplaats kan veranderen naargelang behoefte. En dit willen ze niet uit het contract halen

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”