ontslagen zonder reden

tammyke
Topic Starter
Berichten: 3

ontslagen zonder reden

#1 , 16 sep 2014 17:05

geachte mijn man is in mei ontslagen op zijn werk hij was in samenwerking met de interim in sint-truiden,zijn werkgever in gingelom heeft mijn man aan de deur gezet met een woord van sorry er is geen voldoende werk meer van zodra dat er terug werk is mag je terug komen werken?? we gaan die zelfde dag nog naar de interim die wisten van niets dus na een maand lang wachten hebben ze contact op genomen met ons dat men man de sleutel van het magazijn in de interim moest gaan binnen doen, maar men man heeft toen besloten van zelf naar het werk te rijden samen met een vriend van hem voor de sleutel persoonlijk gaan af te geven. mijn man is toen bedreigd geweest door die baas dat hem mijn man alle problemen ging krijgen voor werk te vinden en dat hem ging proberen mijn man laten buiten te smijten op de brandweer te tienen dat is niet gelukt al een geluk. nu heeft men man verleden week telefoon gekregen van een interim bureau dat ze hem niet meer kunnen verder helpen omdat zijn werkgever hem heeft slecht gepraat en gelogen heeft over men man. mijn man heeft zelfs nog geen c4 gekregen


op het zelfde bedrijf is nog een zaak aan het lopen hebben ze contract breuk gedaan en schriftvervalsing van een vrouw die daar al een hele tijd heeft gewerkt die vrouw kan voor de moment ook nergens meer gaan werken ook slechte commentaar

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 16 sep 2014 20:21

Een betere en duidelijkere zinsbouw, het gebruik van leestekens en alinea zou de leesbaarheid zeker verbeteren.

de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#3 , 17 sep 2014 12:21

geachte mijn man is in mei ontslagen op zijn werk hij was in samenwerking met de interim in sint-truiden,

mijn man heeft zelfs nog geen c4 gekregen


Is niet ontslagen is einde contract

De C4 kan je laten gaan halen door de rva
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”