Tewerkstelling in het kader van art.60§7 via OCMW

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

Re: Tewerkstelling in het kader van art.60§7 via OCMW

#16 , 16 dec 2014 08:03

Dat zou dan willen zeggen dat je zwaar in gebreke was op minstens 1 gebied. Had je bvb geen doktersbriefjes binnengebracht/het OCMW niet verwittigd van ziekte?

Ivm je vorige post: morele redenen maken deen uit van het recht, meer nog, die morele redenen worden door de politici IN het recht gebracht. De vermogensbelasting zou er bvb kunnen komen als men het moreel onverantwoord vindt om inkomsten uit arbeid zwaarder te belasten dan kapitaal. Dat wil niet zeggen dat een rechter nu plots zou kunenn zeggen, zélfs al zou er een consensus zijn, dat iemand zijn belastingen op arbeid zou kunnen laten verminderen zonder een wetgevend kader.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
carel
Topic Starter
Berichten: 36

#17 , 16 dec 2014 15:15

Dat zou dan willen zeggen dat je zwaar in gebreke was op minstens 1 gebied. Had je bvb geen doktersbriefjes binnengebracht/het OCMW niet verwittigd van ziekte?
Ja. Ik was mijn attest verloren en achteraf teruggevonden in een andere aktetas.
Kortom : ik ben in de fout gegaan.
In tegenstelling met mijn vorige posts kan dus gezegd worden dat ze dit in mijn eigen belang hebben laten tekenen waarvoor ik hun dank.
Ivm je vorige post: morele redenen maken deen uit van het recht, meer nog, die morele redenen worden door de politici IN het recht gebracht. De vermogensbelasting zou er bvb kunnen komen als men het moreel onverantwoord vindt om inkomsten uit arbeid zwaarder te belasten dan kapitaal. Dat wil niet zeggen dat een rechter nu plots zou kunenn zeggen, zélfs al zou er een consensus zijn, dat iemand zijn belastingen op arbeid zou kunnen laten verminderen zonder een wetgevend kader.
Zo had ik het idd nog niet bekeken.

Bedankt.

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”