ontslag geven

mikki
Topic Starter
Berichten: 3

ontslag geven

#1 , 20 mei 2014 11:04

ik heb gisteren mijn ontslag willen geven op mijn huidige werk. Nu heb ik eerst met mijn ontslagbrief naar de personeelsdienst geweerst, daar is deze ondertekent voor ontvangst.

Beste,Met dit schrijven wens ik een eind te maken aan mijn arbeidsovereenkomst als magazijnarbeider afgesloten op 04/06/2013 met de firma .....De opzegperiode zal zoals wettelijk voorzien ingaan op 26 mei 2014 (brief is niet volledig heb mijn naam en de naam van de firma weggelaten)

Daarna ben ik mijn baars gaan inlichten met deze ondertekende brief. voor deze is deze niet in orde omdat ik dit door de personeelsdienst heb laten ondertekenen en niet door hem. Er is mij door de personeelsdienst gezegt geweest dat mijn opzegtermijn 4 weken is maar daar beslist mijn baas over. nu heft deze mij deze niet meegedeelt na het gesprek.

mijn vraag is nu of mijn ontslag in orde is of dat ik dit opnieuw moet ingeven maar dan aan mijn baas

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
builder
Berichten: 189

#2 , 20 mei 2014 11:13

Wie bedoelt u met "mijn baas" ?

Is dat uw ploegbaas, directe chef, afdelingsverantwoordelijke, ...
of is dat de "grote baas" van het bedrijf ?

mikki
Topic Starter
Berichten: 3

#3 , 20 mei 2014 11:18

afdelingsverantwooedelijke

Reclame

Franciscus
Berichten: 38592

#4 , 20 mei 2014 13:26

En kan die beslissen over het aannemen en ontslaan van personeel.
Meestal is dat de zaakvoerder ( bvba) of de afgevaardigde bestuurder bij een nv of iemand van het directiecomité vb directeur HRM.

mikki
Topic Starter
Berichten: 3

#5 , 21 mei 2014 11:06

wrs wel heb nog een gesprek gehad met hem en alles is nu geregeld toch bedankt

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”