opzegperiode dienstensector

gbx
Topic Starter
Berichten: 1

opzegperiode dienstensector

#1 , 25 mar 2014 09:43

Ik werk halftijds sinds september 2012 voor een dienstenchequebedrijf, daarnaast oefen ik nog een halftijdse functie in een ander bedrijf in het kader van een administratieve functie. Met betrekking tot mijn tewerkstelling binnen het dienstenchequebedrijf wens ik mijn opzeg te geven omdat ik betere loonsvoorwaarden kan krijgen in een ander dienstenchequebedrijf. hoe zit dit concreet naar opzegtermijn als ik mijn opzeg geef? door de aanpassing naar het eenheidsstatuut is dit voor mij niet echt duidelijk.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 25 mar 2014 18:04

Ik werk halftijds sinds september 2012 voor een dienstenchequebedrijf, daarnaast oefen ik nog een halftijdse functie in een ander bedrijf in het kader van een administratieve functie. Met betrekking tot mijn tewerkstelling binnen het dienstenchequebedrijf wens ik mijn opzeg te geven omdat ik betere loonsvoorwaarden kan krijgen in een ander dienstenchequebedrijf. hoe zit dit concreet naar opzegtermijn als ik mijn opzeg geef? door de aanpassing naar het eenheidsstatuut is dit voor mij niet echt duidelijk.
Opzeg betekend voor 1 april = 3 weken. Anders 4

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”