Vakantiedagen niet uitbetaald na ontslag

deya
Topic Starter
Berichten: 1

Vakantiedagen niet uitbetaald na ontslag

#1 , 21 mar 2014 15:00

Beste allen.

Ik werd geschorst vanaf 7 November in December heb ik een brief gekregen dat mijn werkgever mij wou ontslagen en dat ik binnen 7 dagen moest beantwoorden,
Heb ik dus gedaan.
In januari ben ik voor inzage geweest op de onderzoek die ze hebben gedaan.
Na de inzage zei de HRM dat zij wel contact met mij zou opnemen.
Wat dus is geworden op 6 maart ,dat zij voor mijn huisdeur stond met een onstlagbrief gedatteerd 27 februari .
In de brief stond dat ik 7 dagen na de inzage moest reageren en dat ik dat nie heb gedaan.
Wat heel raar is omdat ik helemaal niks werd gezegd dat ik voor 7 dagen moest reageren.
Nu krijg ik mijn salaris en blijkt dat van mijn laatste loon alleen 1 week werd betaald.
Ik had 27 vakantiedagen en die werden niet uitbetaald.
Na een belletje te personeelsafdeling krijg ik te horen dat ze vakantiedagen niet uitbetalen.

Dat klopt tog nie?
Ik kon mijn dagen niet nemen omdat ik in mijn periode van schorsing zat.

Graag advies.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#2 , 23 mar 2014 00:18

heb je iets ondertekend ? zet eens een kopie van dat document in de pb van jpv .

heel belangrijk is te weten of het een beeindiging met onderlinge overeenkomst is of welke vorm van ontslag
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#3 , 23 mar 2014 09:43

privé, openbare dienst?

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”