ontslag gevraagd

marissa
Topic Starter
Berichten: 8

ontslag gevraagd

#1 , 12 jan 2014 11:35

Beste,
ik werk gedurende 11 jr bij een firma in BXL. De laatste 5 jr is daar zo ontzettend veel veranderd, bijna iedereen ontslagen (structureel zogenaamd).
De mensen blijven daar max 1-3 jr werken en verdwijnen en met andere woorden, er zijn bijna geen "anciens" meer. Het laatste jaar is er van alles misgegaan.
Mijn baas die de weg naar de top om hoger te geraken heeft gevonden hangt sedertdien de "bitch" uit. MIjn man moest dringend geopereerd worden in dec 2012.. , heb al mijn verlofdagen eraan gehangen.. en zij vond dan dat zij een toegeving gedaan had?? Omdat ik in fctie van zijn herstel soms halve dagen werkte is zij compleet gekeerd tegen mij. Heeft zelfs 1 mnd niet gesproken en ik heb dan haar baas hiervan ingelicht omdat dit geen houdbare situatie meer was voor mij. Rond juni 2013 is ze terug een beetje normaal beginnen doen en het noodlot is toegeslagen thuis? Operatie mislukt, mijn man zat te kruipen van de pijn, wou zijn leven beïndigen en de miserie was enorm en heeft me mentaal opgevreten. Ook op het werk werd ik genegeerd. Het is een open structuur en niemand spreekt tegen mij. Ik heb sedert nov. thuis gezeten met een burnout (die me trouwens al voorspeld was door de psycholoog van het bedrijf in april 2012 en ik heb dit ook gemeld aan mijn baas, maar ik geloofde dat zelf niet). Ben na 3 wk tg doktersadvies in gaan werken en toen zij de échte pesterijen begonnnen. Niemand sprak (voor de verandering) . Op papier zeggen ze me.. je collega's hebben het werk goed bijgehouden, geen probleem. In theorie : bullshit à volonté. Ze hebben me verzopen in het het werk dat ik zelf 2 dg tot 12u thuis (s nachts) doorgewerkt heb. Toen ik 2 zware klussen tegen mijn deadline van vrijdags 5 min af had, verteldde een sales manager me doodleuk.. dat er nog een mailing moest gedaan worden. Ik draaide gelijk gek, was doodop en heb beheerst gezegd. Sorry, dat zal voor maandag zijn, maar dan heb ik terug 1.5 mnd thuis gezeten.. totall loss! Ik ben herbegonnen met werken en ik moest tel. contact opnemen (werd via mail gevraagd) met mn baas. Die dan doodleuk zegt dat ik 'mijn attitude' moet veranderen.. Niemand wilt me daar werk geven, tegen me spreken.. Ik heb via mail aan mijn baas gevraagd of ze me aub mijn ontslag willen geven omdat ik vind dat deze kloven die er zijn, onoverbrugbaar zijn.. Na 3.5 wk stilte en geen respons op deze mail, heb ik afgelopen week eindelijk een overlegvergadering met mijn baas en iemand van HR (bitch) erbij. Ik weet niet aan wat ik me mag en moet verwachten.. maar op deze manier lukt het me niet meer om verder te gaan. Ik ben beu getergd, moe en op.. Ik wil een normaal leven, maar kan me niet veroorloven om zonder inkomen te vallen.. Wie kan me raad geven???
Dank je

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 12 jan 2014 19:43

ik kan je alvast raad geven om even adem te nemen, je tekst te herlezen en dan te verstaan dat een tekst zonder alinea's moeilijk leesbaar is. Kan je dus je tekst wat herschikken?

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”