sollicitatieverlof

Dancol
Topic Starter
Berichten: 4

sollicitatieverlof

#1 , 18 dec 2013 14:28

Heeft een bediende tijdens een 'verlenging in onderling overleg van de opzegtermijn' ook nog recht op sollicitatieverlof? Ontslag werd door werkgever gegeven.
Ik zou zeggen van wel, het is nog steeds een opzegtermijn..

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Turaki
Berichten: 6870

#2 , 18 dec 2013 16:05

Voor zover ik weet heb je dit recht gedurende de ganse opzegtermijn. Dus ook in de eventuele verlenging hiervan.

de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#3 , 18 dec 2013 17:41

Heeft een bediende tijdens een 'verlenging in onderling overleg van de opzegtermijn' ook nog recht op sollicitatieverlof? Ontslag werd door werkgever gegeven.
Ik zou zeggen van wel, het is nog steeds een opzegtermijn..
hoe is de opzeggingstermijn verlengd ? schriftelijk akkoord verlenging opzeggingstermijn tijdens de lopende opzeggingstermijn of met een contract van bepaalde duur
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Reclame

Dancol
Topic Starter
Berichten: 4

#4 , 19 dec 2013 18:02

Heeft een bediende tijdens een 'verlenging in onderling overleg van de opzegtermijn' ook nog recht op sollicitatieverlof? Ontslag werd door werkgever gegeven.
Ik zou zeggen van wel, het is nog steeds een opzegtermijn..
hoe is de opzeggingstermijn verlengd ? schriftelijk akkoord verlenging opzeggingstermijn tijdens de lopende opzeggingstermijn of met een contract van bepaalde duur

adhv schriftelijk wederzijds akkoord mbt de verlenging

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”