Opzeggingstermijn vroeger gestopt bij zelf ontslag

jeanke1987
Topic Starter
Berichten: 6

Opzeggingstermijn vroeger gestopt bij zelf ontslag

#1 , 25 nov 2013 11:58

Beste,

Ik zit met een vraag. Ik heb zelf mijn ontslag ingediend en ik moest normaal werken tot 15/12. Vorige week mocht ik dan toch stoppen.
Toen ik vroeg of ik dan nog zou uitbetaald worden was het antwoord neen. Nu vroeg ik mij af of dit enigszins klopt.

Hier onder de brief die ik heb gekregen voor de arbeidsovereenkomst vroeger te stoppen:

1 Naar aanleiding van de ontslagbrief dd 15/10/2013 zal de arbeidsovereenkomst die de partijen bindt, in afwijking van de wettelijke opzeggingstermijn worden beëindigd op 20/11/2013, dit op uitdrukkelijke aanvraag van (mijn naam)

2 De afrekening van het loon zal binnen de wettelijke termijnen gebeuren en de sociale documenten zullen per post bezorgd worden.

3 Beide partijen doen daarna afstand van rechten ten opzichte van elkaar.


Gaat over bediende contract.

Alvast bedankt
Jeanke1987

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 25 nov 2013 12:53

Als je zelf aftekent dat je vroeger wil stoppen, en je tekent dergelijk blad, heb je natuurlijk geen recht op loon na 20/11/2013

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”