welke documenten na ontslag?

crespo45
Topic Starter
Berichten: 1

welke documenten na ontslag?

#1 , 03 nov 2013 17:28

hallo,

Enkele maanden geleden heb ik mijn ontslag gekregen, ik had een opzegtermijn van 3 maanden.
Ik had vrij snel nieuw werk gevonden en na 1,5 maand in mijn opzegtermijn hebben ik en de werkgever de samenwerking in onderling akkoord stopgezet.

Nu vroeg ik mij af welke documenten ik moet ontvangen en wat mijn ex-werkgever nog moet uitbetalen (vakantiegeld?)

Ik dacht dat dit allemaal wel automatisch ging gebeuren via het sociaal bureau... Maar er is tot op heden nog steeds niets in orde.
Mijn ex-werkgever had het sociaal bureau niet ingelicht over de stopzetting in onderling overleg. Ik heb voor augustus mijn volledig maandloon gekregen hoewel ik in het midden van de maand overgestapt ben naar mijn nieuwe werkgever.
Ook heb ik voor de maand augustus geen MC's ontvangen hoewel die wel op mijn loonbrief stonden (ook voor de volledige maand)

Ik zou mijn ex-werkgever nog eens willen contacteren om te vragen om alles zsm in orde te maken maar daarvoor zou ik dus moeten weten wat er in orde dient gebracht te worden (documenten, vakantiegeld...)

grtz

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 03 nov 2013 19:30

- vakantieattest
- C4
- eindejaarspremie indien van toepassing (niet noodzakelijk)
- vertrekvakantiegeld
- maaltijdcheques
- tewerkstellingsattest

dat is het zowat.

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”