einddatum opzegperiode in ontslagbrief

fdnls
Topic Starter
Berichten: 4
Locatie: Rotselaar

einddatum opzegperiode in ontslagbrief

#1 , 25 okt 2013 09:40

In de opzegbrief die ik van mijn werkgever ontving staat dat de firma een einde stelt aan mijn arbeidsovereenkomst, mits naleving van een voorafgaande opzeggingstermijn (te presteren) van 12 maanden.
Ze vermelden ook begindatum (01/11/12) en einddatum (31/10/2013).

Volgens mij betekent dit dat ik na 31/10 niet meer hoef te presteren?
Volgens de werkgever wordt de opzeggingstermijn evengoed verlengd met vakantiedagen, enz... of er nu een einddatum vermeld stond of niet en moet ik dus nog verder blijven presteren...

Wat doe ik nu best?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
puttemanp
Berichten: 615

#2 , 25 okt 2013 13:18

Opzegtermijn gegeven door de werkgever wordt inderdaad verlengd met periodes van verlof, ziekte, klein verlet, enz...

Je zal dus die dagen nog moeten presteren.

P.

de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#3 , 25 okt 2013 17:52

Opzegtermijn gegeven door de werkgever wordt inderdaad verlengd met periodes van verlof, ziekte, klein verlet, enz...

Je zal dus die dagen nog moeten presteren.

P.
klein verlet ?
http://www.vacature.com/carriere/wannee ... -geschorst" onclick="window.open(this.href);return false;

dan had die maar geen eindatum moeten opgeven mijne inziens is er recht op een verbrekingsvergoeding voor de resterende opzeggingstermijn
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Reclame

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#4 , 25 okt 2013 21:14

klopt niet. De einddatum is niet essentieel

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”