Wanneer kan ik een nieuw contract tekenen?

de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

Re: Wanneer kan ik een nieuw contract tekenen?

#16 , 17 aug 2013 12:07

zucht... het gaat hier niet over een opzegbref, maar over een arbeidscontract !
klopt niet

het gaat over 2 arbeidsovereenkomsten waarbij info wordt gevraagd er eentje te beeindigen

ik ga hiermee afsluiten
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#17 , 17 aug 2013 13:38

zucht... het gaat hier niet over een opzegbref, maar over een arbeidscontract !
klopt niet

het gaat over 2 arbeidsovereenkomsten waarbij info wordt gevraagd er eentje te beeindigen

ik ga hiermee afsluiten
Nee, het gaat over het opstarten van een nieuwe arbeidsovereenkomst, niet over opzeg oude, daar heeft hij geen vraag over.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#18 , 19 aug 2013 10:51

het gaat over 2 arbeidsovereenkomsten waarbij info wordt gevraagd er eentje te beeindigen
Als ik de eerste post van de topic starter er op nalees, zie ik geen vraag staan over het beëindigen van zijn vorige contract, hoor.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#19 , 19 aug 2013 17:24

het gaat over 2 arbeidsovereenkomsten waarbij info wordt gevraagd er eentje te beeindigen
Als ik de eerste post van de topic starter er op nalees, zie ik geen vraag staan over het beëindigen van zijn vorige contract, hoor.
dus kunnen we beter wachten om te reageren tot iemand tegen de lamp loopt met de wettelijke opzegperiode in zijn ontslagbrief
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#20 , 19 aug 2013 17:43

het gaat hier helemaal niet over een ontslagbrief...

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#21 , 20 aug 2013 08:21

dus kunnen we beter wachten om te reageren tot iemand tegen de lamp loopt met de wettelijke opzegperiode in zijn ontslagbrief
??? Gaan we hier echt op vragen die niet gesteld worden beginnen antwoorden? Als ik hier een vraag stel over een nieuw arbeidscontract, heb ik er echt geen boodschap aan dat iemand me komt vertellen hoe ik correct een ontslagbrief opstel, of mijn huur opzeg, of mijn autoverzekering verleng...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#22 , 20 aug 2013 13:59

als je een doosje hebt waar maar 3 sigaren inkunnen kan je er geen 4 insteken
Paar frietjes te weinig voor een happy meal?

Nu weer on-topic, misschien? (En neen, het topic is niet de ontslagbrief van de topic starter.)
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”