ontslag

haas
Topic Starter
Berichten: 112

ontslag

#1 , 30 mei 2013 22:04

Naar aanleiding van mijn ontslag heb ik getracht zowel mondeling(telefonisch)als per mail antwoord te krijgen op volgende:- de exacte reden van ontslag
- uitbetaling van overuren niet geregistreerde(bewijzen zijn verdwenen bij werkgever)
- kosten die ze mij nog moeten.

Ik heb aangetende gedaan met uiterste datum antwoord en/of betaling 30/05/2013.
Tot heden geen reactie op geen enkele methode contact.

Wat kan ik verder nog doen zonder kosten te maken?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#2 , 31 mei 2013 04:20



Wat kan ik verder nog doen zonder kosten te maken?
(online) klacht indienen bij de inspectie van de sociale wetten
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

haas
Topic Starter
Berichten: 112

#3 , 07 jul 2013 11:42

even vermelden dat ik contact heb met sociale inspectie,deze vermelden dat ze in dit geval niet kunnen tussenkomen en zich alleen willen beperken tot nazicht van de afrekening en geenszins de overuren.
Intussen vraag ik outplacement(aangetekend),ook geen reactie.
Gaan ze mij nu verplichten een advokaat te nemen?
Wat kan ik verder doen zonder kosten te maken(advokaat,rechtbank enz...)
Moet ik toch geloven dat de school(vlaamse gemeenschap)alles te zeggen heeft en politiek heel sterk staat.

Reclame

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#4 , 07 jul 2013 19:45

even vermelden dat ik contact heb met sociale inspectie,deze vermelden dat ze in dit geval niet kunnen tussenkomen en zich alleen willen beperken tot nazicht van de afrekening en geenszins de overuren.
Intussen vraag ik outplacement(aangetekend),ook geen reactie.
Gaan ze mij nu verplichten een advokaat te nemen?
Wat kan ik verder doen zonder kosten te maken(advokaat,rechtbank enz...)
Moet ik toch geloven dat de school(vlaamse gemeenschap)alles te zeggen heeft en politiek heel sterk staat.
Wat was je laatste dag van tewerkstelling? heb je een document genaamd c4 gekregen?

gezien geen bewijs van overuren is het logisch dat inspectie daarvoor niet tussenkomt.

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”