wat kan ik doen tegen 3 keer uitgestelde finale evaluatie?

coeur_de_boeuf
Topic Starter
Berichten: 2

wat kan ik doen tegen 3 keer uitgestelde finale evaluatie?

#1 , 09 mei 2013 15:23

Ten eerste, sorry voor mijn nederlands.

Begin april had ik met mijn baas een evaluatiegespreek. Ik werk als gedetacheerde, dus een firma is mijn werkgever - ik heb daar vast contract als bediende en ik werk bij andere firma. Ik kreeg te horen dat ik heel slecht presteert, dat mijn baas moet mij al manden lang verdedigen voor directie waar ik effectief werk en nog paar dingen: dat ik te veel telefoneer (in vreemde taal vooral) - dat is niet waar, maar omdat ik werk ver van huis ik kan sommige dingen niet na werkuren regelen. Of dat ik over loon verschil spreek met collega's die in andere firma's werken, dat ik mijn mening geef over het werk van anderen - ook niet waar, ik heb gewoon met mijn manager in firma waar ik effectief werk gesproken over ee nieuwe persoon en dat die heeft een opleiding nodig omdat die komt naar mij om constant vragen te stellen. Ik heb niks op papier gekregen, hij heeft gevraagd om gedetaillerde planning van mijn werk maken die hij kan op weekelijkse basis opvolgen. Zij hebben mij 4 weken om te verbeteren gegeven. Ik heb alles zoals gevraagd gedaan, veel kan niet niet verbeteren sinds ik echt niet weet wat betekend voor hem dat ik 'slecht presteert'. Ik heb dit later nagevraagd maar ik heb geen antwoord gekregen.

Nu, einde van april was er sprake van laatse evaluatie gesprek om beslissing te maken over wat gaat met mij nu gebeuren. Dit moest ten laatste 30 april zij. Dan was uitgesteld tot 2 of 3 april, toen heeft dit ook niet gebeurt en eij hebben dit evaluatie naar 8 mei uitgesteeld. Gisteren heb ik een e-mail van mijn baas ontvagen dat deze gespreke gaat gebeuren maandag 13 mei maar dat er nog iemand bij gaat zijn.

Wat zijn mijn opties? Kan ik weigeren om deze evaluatie gesprek te hebben met extra person (het is onze informatici). Is het misschien niet slechte optie om bij de dokter gaan en voor een week of twee ziekte verlof vragen wegens veel stress en dan gaan snel soliciteren en zelf ontslag nemen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#2 , 09 mei 2013 15:32

U kunt uiteraard zelf ontslag nemen, maar u mag de ziekteverzekering niet oplichten.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”