ontslag

flowerdrift
Topic Starter
Berichten: 49

ontslag

#1 , 12 apr 2013 04:31

Excuses aan iedereen dat ik mijn topic heb gewijzigd maar ik wil nu elk
risico vermijden in mijn huidige sitatie. Onderwerp ook aangepast trouwens :wink: Er bestaat immers een (kleine) dat mijn werkgever dit meeleest en heb teveel te verliezen op dit moment...
Voor diegenen die mijn verhaal gevolgd hebben en benieuwd zijn
naar de afloop; ik laat iets weten zodra de storm voorbij is ;-)
Laatst gewijzigd door flowerdrift op 16 apr 2013 07:30, 2 keer totaal gewijzigd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sebastienbo
Berichten: 11

#2 , 12 apr 2013 09:28

Je moet geen vakantie nemen als je dat niet wil.

En ik zou wachten tot hij je een ontslagbrief officieel verstuurd, op die manier krijg je automatisch één dag per week sollicitatie verlof voor ook alles na te laten trekken.

Maar twee maanden is belachelijk en overeenkomsten tekenen raad ik je af zonder juridisch advies van een vakbond, ik ben op die manier beduveld geweest...

Ik weet het lijkt aanlokkelijk, but beware!

flowerdrift
Topic Starter
Berichten: 49

#3 , 12 apr 2013 18:25

...
Laatst gewijzigd door flowerdrift op 16 apr 2013 07:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Reclame

flowerdrift
Topic Starter
Berichten: 49

#4 , 13 apr 2013 03:45

Even nog een dringende vraag:
ALS ik (in uiterste nood) enkel teken "voor ontvangst" ipv "voor akkoord", sta ik dan iets veiliger of zet ik mezelf dan evengoed klem?
Mijn vakbond raadde dit af, maar ik wilde hier toch graag een 2de opinie.

Thanks!
Laatst gewijzigd door flowerdrift op 16 apr 2013 07:24, 1 keer totaal gewijzigd.

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#5 , 15 apr 2013 08:00

"voor ontvangst" kan, maar indien je denkt niet akkoord te gaan, moet je ONMIDDELLIJK een aangetekende zending schrijven waarin je aangeeft niet akkoord te gaan.

flowerdrift
Topic Starter
Berichten: 49

#6 , 16 apr 2013 07:35

Thanks voor de info JPV, heb niks getekend btw
Vandaar die storm...

de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#7 , 16 apr 2013 11:53

Even nog een dringende vraag:
ALS ik (in uiterste nood) enkel teken "voor ontvangst" ipv "voor akkoord", sta ik dan iets veiliger of zet ik mezelf dan evengoed klem?
Mijn vakbond raadde dit af, maar ik wilde hier toch graag een 2de opinie.

Thanks!
voor ontvangst ; onder voorbehoud van alle recht en zonder enige nadelige erkenning
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”