Ontslag wegens medische redenen

jean-marc
Topic Starter
Berichten: 45

Ontslag wegens medische redenen

#1 , 07 dec 2012 11:41

ik zit ook met dit probleem en ik werkte op een bedrijf waar er meer dan 3000man personeel was en ze konden mij geen aagepast werk geven zeggen ze .
ik weet gewoon dat het er wel is en zeker in mijn afdeling want ik werkte in de lakstraat en heb een hele tijd in de repaer afdeling gestaan en heb daar mijn plaats moeten afstaan voor nieuwe mesnen terwijl ik het meeste recht had voor daar te staan omdat ik ook het langste daar was als spuiter maar ik moets en zou op de band staan.
ik kende wel zeer veel jobs binnen mijn afdeling ook mede dat ik er al meer dan 13jaar werkte .
nu ontslaan ze mij maar wat kan ik doen ?????
kan ik dit via de arbeidsrechtbank aanklagen dat ze wel degelijk dat wel hebben ?
waar er maar 5man personeel is kan ik dat geloven maar waar er meer dan 3000 man zijn geloof ik dat gewoon niet .
nu zou ik vele voordelen hebben mede korting water , eletr, belastingen enz nog meer en daarvoor niet ???
ik heb psoriasis atritis en heb 66+ invaliteit.
dit heb ik gekregen (de ziekte) van 2008.
dus mijn vragen zijn of ik dit kan aankaarten bij de arbeidsrechtbank zodat mijn baas mij terug moet aannemen of is het beste om het zo te laten ??
welke mogelijkheden heb ik nu nog ????

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding