bezoek aan arbeidsgeneesheer

elsjepelsje
Topic Starter
Berichten: 65

bezoek aan arbeidsgeneesheer

#1 , 31 okt 2012 16:34

Ik ben dit jaar reeds 6x ziek geweest met telkens periodes van 2 weken. Ben in behandeling bij een psychiater. Maandag hervat ik terug het werk nà 3 weken arbeidsongeschiktheid. Mijn psychiater heeft gezegd dat ik een bezoek aan de arbeidsgeneesheer van mijn werkgever moet regelen. Ik heb dit vandaag gedaan,mijn verantwoordelijke ging dat regelen. Nu ben ik wél voorzichtig. De bedoeling is dat de arbeidsomstandigheden wat zouden moeten aangepast worden. Oa:geen overuren,verplaatsing per fiets beperken. Ik vraag me af of ik op iets moet letten als dit gesprek plaats heeft? Ik vermoed dat er een ontslag wegens medische redenen in de lucht hangt. Wat ik op zich geen probleem zou vinden want het lukt me effectief nie meer om voor andere mensen te zorgen (ben zorgkundige)terwijl ik met mezelf volledig in de knoop lig....Maar ik wil ook niet tegen komen dat ik zonder dop kom te zitten. Me langer op ziekteuitkering zetten heeft geen zin,60% van mijn brutoloon=860 euro per maand en ik ben alleenstaande met een zoontje ten laste én een huur van 500 euro...

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 31 okt 2012 19:29

Waarop zou je moeten letten? dat je weet wat je tekent, dat je eventueel enkel tekent "voor ontvangst" (met dan eventueel een betwisting binnen een héél korte termijn), ...

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”