ontslag en dreigement

liesbeth1975rood
Topic Starter
Berichten: 8

ontslag en dreigement

#1 , 26 mar 2007 18:25

pfff 2 weken geleden heb ik mijn ontslag gegeven en er worden me allerlei dreigementen gestuurd.
Ik ben lang alleenstaande geweest om praktische redenen, geen geschikte woning voor ons 4en, nu sinds kort wonen we samen.
gedurende die alleenstaande periode is mijn vriend (vader vd 2 kinderen) uiteraard regelmatig bij ons geweest en als ik in de weekend moest werken (horeca) paste hij op de kinderen en sliep ik bij mijn ouders.
we betaalden beiden huishuur en elks ons eigen rekeningen.

Nu dreigt mijn ex-baas ermee om stappen te ondernemen en ons te gaan aangeven als onterecht bijpassing krijgende en zwartwerkende!!! ja echt je gelooft het niet, ondertussen word ik aangesproken door klanten van zijn zaak dat het schandalig is hoe hij over mij bezig is ect... vb is dat volgens hem de zaken slecht gaan door mij!! ik ben altijd vriendelijk, correct en eerlijk geweest. ik heb soms overuren gedaan ja en dat is uitbetaald geweest maar NIET ALTIJD! heb dus v??l gratis gewerkt ook en daarbij beloofden ze mij 24u en ik kreeg er maar 10
.
verder ben ik nu in ziekteverlof tijdens ontslag omdat ik al 2 maanden rugproblemen heb en de dokter dit het beste vond, uiteraard is dat helemaal negatief overgekomen met de gevolgen van dien.

Wat kan ikdoen?
ik word gek van die roddels

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding