interimcontract opzeggen?

protoman1992
Topic Starter
Berichten: 2

interimcontract opzeggen?

#1 , 30 jul 2012 16:51

hallo

Ik heb een vraagje ivm het interimcontract. de contracten die ik heb met het interimkantoor zijn weekcontracten. ik ben nu bezig aan mijn 2de week en ik kan in een ander bedrijf beginnen. Nu is mijn vraag. Moet ik de contracten gewoon opzeggen nadat ik de week heb afgemaakt?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
puttemanp
Berichten: 613

#2 , 30 jul 2012 18:11

Vermits je met weekcontracten werkt, moet je eerst nagaan of je je contract voor volgende week reeds getekend hebt.

Indien je nog niets getekend hebt, verwittig je gewoon het uitzendbureau dat je ander werk hebt en de kous is af.

Als je al je contract getekend hebt, moet je strikt genomen dat contract ook uitvoeren. Maw: presteren, tenminste tot het einde van de proef van het weekcontract en dan je opzeg geven.
Meeste interims doen over zulk een situaties echter niet te moeilijk, en aanvaarden gewoon dat je laat weten dat je je volgende week niet meer zal presteren, tenmiste, als je niet tot vrijdagavond wacht om dit te melden zodat ze voor vervanging kunnen zorgen.

Greetz,

P.

protoman1992
Topic Starter
Berichten: 2

#3 , 31 jul 2012 18:35

ah ok

bedankt voor de informatie puttemanp

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”