Onslag met drogreden

Genabe
Topic Starter
Berichten: 4

Onslag met drogreden

#1 , 26 jan 2012 20:44

Onlangs werd ik ontslagen naar mijn menig met drogreden,mijn leeftijd 55 jaar en daar ik nogal (te)mondig ben,deze zaak is in behandeling bij de vakbond.
Deze laatste vind ik echter nogal passief.
Ik kreeg na 1.5 maand nog altijd mijn c4 niet welk nut heeft een bedrijf dit dokumet niet onmiddelijk af te leveren aan betrokenne om deze zijn uitkering te verkrijgen

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 27 jan 2012 14:51

"een drogreden". Ik veronderstel dat die leeftijd niet iets is wat op je ontslagbrief staat. Wat is de effectieve reden van otnslag.

Een C4 die 1,5 maand duurt, is niet uitzonderlijk. Indien nodig kan de hulp van de RVA ingeropen worden.

Genabe
Topic Starter
Berichten: 4

#3 , 27 jan 2012 18:04

Na 8 jaar dienst wer op mijn c4 gemeld voldoet niet op de ontslagbrief werd gemeld staat te veel stil(file omleidingen)verkeersboete het tweede op 8 jaar en nog zelf betaald,klacht van klanten door (te late levering)te laat vertrekken: als men om 6 uur begint moet men eerst nog de vracht verzekeren,tanken route uitstipelen is +/- 20min werk dan nog eerst 2 klanten in brussel(file-dan kan men onmogelijk om 7 uur beleveren in drogenbos.de klant werd reeds meerdere malen te late bediend ook door andere chauffeurs waarom wordt de c4 zo laat afgeleverd is dat e nvertragingsmaneuver
ik kan ook melden dat ik schriftelijk had gevraagd om een prestatieblad die normaal spontaan moet worden geleverd afgetekend door beide partijen weet je wel die oudere zagen te veel en ziojn te mondig,vandaar mijn mening van drogreden,nogmaals ik heb het gevoel va nde passieve houding va nde vakbond wat ik nog heb meegemaakt ,toen heb ik zelf mijn zaak gepleit in beroep en glansrijk gewonnen,ik ben niet iemand die opkomt voor mijn mening en gelijk maar de eerste ben om toe te geven als ik in fout ben reactie?

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”