2 parttime jobs in loondienst

tjvan
Topic Starter
Berichten: 2

2 parttime jobs in loondienst

#1 , 04 jan 2012 14:05

ik zou vanaf 01/02 2 parttime jobs willen uitoefenen;
2.5 dagen bij mijn huidige wg en 2.5 dagen bij nieuwe wg.
ik heb een bedrijfswagen met tankkaart en onkostenvergoeding en gsm en pc voor thuiswerk ( salesjob), hoe wordt dit geregeld ? 2 bedrijfswagens zal moeilijk zijn vrees ik... kan ene bedrijf dan stuk van bedrijfswagen betalen aan andere ?
zal mijn onkostenvergoeding dan ook gehalveerd worden of is dit bespreekbaar met huidige wg.
belastingstechnisch heb ik al begrepen dat ik geld opzij moet houden voor de fiscus ( zwaarder belast), is op zich geen probleem
ik heb dus vooral vragen rond het praktische.
bedankt voor jullie info

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Veebee
Berichten: 565

#2 , 04 jan 2012 16:43

En mag je beide jobs combineren? Want je spreekt van twee bedrijfswagens zal moeilijk zijn, dan vermoed ik dat je in dezelfde sector beide jobs gaat uitoefenen?
Ik kan met niet voorstellen dat je huidige WG1 het leuk vindt als je je bedrijfswagen gebruikt om te werken voor WG2?

mava105
Berichten: 22254
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 04 jan 2012 19:44

zal mijn onkostenvergoeding dan ook gehalveerd worden of is dit bespreekbaar met huidige wg.
En waarom zou je eerste WG de onkosten van de tweede WG betalen? Ben je niet een beetje naief?

Reclame

tjvan
Topic Starter
Berichten: 2

#4 , 06 jan 2012 10:20

wg 1 moet niet onkosten van wg2 betalen
wil gewoon bij de beiden een onkostenvergoeding krijgen, that's all!
oplossing zou kunnen zijn dat ik een wagen lease ( full lease) en zij dan via onkosten mij dit terugbetalen elk voor de helft ?

jobs zijn niet in dezelfde sector maar wel sales jobs natuurlijk

xena

#5 , 08 jan 2012 23:51

wil gewoon bij de beiden een onkostenvergoeding krijgen, that's all!
dat kan , het belastingsvrije aanvaardbare bedrag per gereden kilometer ter uitvoering van de arbeidsovereenkomst ligt rond de 31cent

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”