Ontslag in proefperiode (ziekte)

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

Re: Ontslag in proefperiode (ziekte)

#16 , 19 okt 2011 13:40

dat gaat dan over onwettige afwezigheid NA de controlearts, niet over de afwezigheid ervoor.

Als de controle-arts je arbeidsgeschikt verklaart én je eist geen scheidsrechter arts, moet je natuurlijk opnieuw gaan werken.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
xena

#17 , 19 okt 2011 14:20

.
Laatst gewijzigd door xena op 20 okt 2011 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#18 , 19 okt 2011 17:00

en heb je het vonnis ook gelezen ? geef rolnummer en plaats eens mogelijk staat het in rechtspraak .
Aangezien de persoon niet meer bij deze ex-wergever werkt, en ikzelf uiteraard ook niet meer (anders was het niet ex- geweest), is dit nogal moeilijk. Het was de arbeidsrechtbank in Gent. Rolnummer heb ik geen idee van.

Het vonnis ging enkel over de onwettige afwezigheid, daar ben ik wel zeker van. (tenzij zowel de werknemer als de werkgever me iets voorgelogen hebben, want ik heb beide kanten van het verhaal gehoord).
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”